lamaaaaaaaaaa

HELLO ;]
arghh , lama nya tak update blog kann ? bukan ape , internet ni haa mengSOHAI dahh beberape minggu , tapi from today . dia dahh kembali normal :) so , let it began .
BAB 1 :
okay , after "kecundang" aku buat bodo but dalam hati still sayang lahh kan sbb rapat dulu aku dgn dia tuu . tipu lahh kalau lupa mcm tuu je , aku pon tak tahu sebab ape bole lost contact . sedihh bangget doo T_T . hahaha LALA whatever , aku pernah jugak tegur dia kat FB tapi mcm tade respon . then aku lagi lahh buat dont no --' ish , nak lepak mcm dulu2 dgn kau , arghh rindu T_T
BAB 2 :
10.2.2011 date ni aku nak pergi tgok wayang actly tapi tak jadi sebab tade mmber . aku nak tgok cerita SINI ADA HANTU tuu mcm best tau takk , ishh susa nya nak ckp dgn orang kalau kita nak apa kan , cuma kita je yang tahu apa kita nak dalam hati kita ni ( ayat merepek )
BAB 3 :
okay , last week 21.2.2011 aku ade latihan hoki , arh tiap2 hari mmg hitam lahh kan :3 bende nak lawan 4.4.2011 lambat gila lagi kot , cikgu niiii mcm Pfttttttttttt ! sampai aku sakit tekak mcm nak mati dah ni ishh . cikgu ni suka mendera anak murid doo . gentle !
BAB 4 :
24.2.2011 aku tade suare , haha abah sekarang panggil aku RASHID sebab nama aku kan era RASHIDah . haha so dia suka2 delete2 kan huruf2 nama aku . haishhh , budak sekolah tanya asal suara jadi mcm ni semua then aku jawap , ELLA SAMPAI KAN WAHYU . hahaha sundal sanggat acha babi tu selalu ckp " kau diam sebelom aku tampaaaaa kau " HAHAHA babi kan acha sundal ni , haishh selamat kita geng RANGER , HAHAHA pagi2 mcm sohai kan kita meronggeng jee kojo nyee .
BAB 5 :
KELANTAN ? wtf , gentle aku tak suka KELANTAN i dont know why . maybe sebab mak ckp KELANTAN ni pemalas kot and masak manis2 . ishh aku hope sanggat mmber2 baik aku tade orang KELANTAN , aku bukan nak megutok orang KELANTAN . tapi pade hakikat nya aku mmg tak suka nak buat mcm mne kann ? acha pon tak suka tapi bantai KHALIF sayang dia tuu orang KELANTAN . haha mmg aku gelak kan laa kann ? tuu lahh benci lagi dgn KELANTAN . woot woot budak kelas aku ramai kot orang KELANTAN :3 sumpah tak suka ;) haha ADO AKU KESAHHH NYAHH ? tak kann ? diam and keep reading . haha
BAB 6 :
so , now cerita pasal TIPAH . hari hari aku main dgn dia . alaaaaaaaa pic dia tade kan ? nnty aku usaha kan snapp pic dia cuncun punya nanty search laa FB aku ERA RARA . btw , TIPAH punya jari kan makin hari makin berkurang . hari tuu aku ade ketip kuku dia . tapi tak tahu la aku terkepit ke tak jari2 dia tu :P haha kesian TIPAH . TIPAH , kau hidup lama lama tauu ? aku sayang kauu , ishh rase mcm nak je mandi kan , pakai baju untok kau . kau nak tak ? tape tape , mak aku kan ade butik then tukang jahit , nnty aku suruh mak jahit baju kau ehh ? TIPAH , kau nak laki takk ? kalau nak aku beli kann , ishh TIPAH ckp laa doo --' kan best kalau tipah bole ckp . HAHA gilaa laa , mesty aku msok kan kat YOUTUBE.com haha . okay kalau kau nak laki kau kene janji jgn beranak byk2 aku takot tak terbela . now kau JANDA okay laa aku bela seekor jee . nnty dahh kau kawen dgn DUDA , kau lupa kan aku . ishh ! NAK BELI KE TANAK ? --'
BACA SAMPAI HABIS :)