selamat pagi :)

hello ;* today pagy2 nak pegy jogg dgn khary semue . aku dah bagon coz PMS --' hee :PP then dorang call . aku terus bagon and mandy . tetibe keluar toilet dorang ckp "kiteorg jogg dulu , byebye nyah " means dorang dahh gerak dulu --' dorang tinggal aku . tapi aku dahh mndy . shitt . pakai baju then filzah call balek . die ckp " ehh ra , datang lahh khary suruh datang " HAHA yess ! aku pon amek konci moto . vomm vomm vomm ! rempit pegy ke tasek actly flat dekat tasek for packing yg selamat :)) sampai at tasek , call filzah " kau at mne ? " fizah " kau turun je at tangge nyy " . then aku ponn turun dgn poyos ^^ turun jee , dorang betol2 at tepi kolam tuu . lepak tunggu khary jogg . HAHA " TUNGGU jee " tak jogg ponn :PP then dahh jogg tuu , kiteorg jalan keluar dari tasek . sampai at tegah2 jalan tuu aku ckp dgn khary , nak mkn at mne . then dorang ckp at Q-Bistro . so aku kne amek moto lahh kn ? tapi ... helmet at rumahh lahh pulakk . tape tape aku call marahaini nak pinjam helmet . HAHA pegy rumah die , amek helmet PINK terus gerak dwitasek . HAHA . khary siot penakot gila naik moto . HAHA padan muke takot kn aku lagi naik lif , now aku pulak kne kan kau :PP actly aku tade maksud ponn nak kne kan kau :) sumpah :)) aku baik okayy ! HAHA sampai khary tolak kepale aku . shitt ! then makan makan , nak muntah ! si khary dok terkentut . HAHA tak boleh blahh ! dorang anta aku sampai moto , then aku balekk . tiba di rumahh : aku balek jee aku naik bilik aku . aku tgk eliisa ( 2 tahun ) dok main lappy aku siap pasang internet ! shitt ! kalau rosak lappy aku gentle suruhh mummy kau ganty sha . kau sial lahh budakk . :PP benggang aku , pk budak jee , kalau tak aku giris otak lu budak *rempit . HAHAH