lalala


HELLO ;')
reader ! yeahh , today aku keluar dgn dorang ;') HAHA dorang pakai tudung lahh . aku jee tak :PP alahh nnty aku pakai lahh kn ? nnty dahh tue :D first mmg tanak keluar cause DAYAH * pink colour tuu cakap nak cari keje . haishh aku lahh malas nak keje keje nyy . HAHA . then first aku ckp aku ad hal lahh . mcm2 cause tanak keluar . HAHA then tetibe aku tgk tv ade iklan NGANGKONG haa , mcm best kn ? tapi dahh pukul 5 --' hujan plakk tuhh . tapi aku tetap nak tgk jugak :P aku call DAYAh cepat2 then die call FIQAH * yellow colour dtg rumah aku terus pegy . pegy mane ? haishh kiteorg tak tahu . so , kiteorg pegy sogo cause DAYAH nak jugak cari keje . HAHA actly nak pegy mid tgk wayang kn ? malas nak pegy PV . msty ramai budak2 . patuh kiteorang patah balek and pegy KTM at bandar tasik selatan ;) grr ! jauhh kn ? tapi demi movie tuu aku sggup :P HAHA . dahh sampai at mid . ape lagi mentedarahh dulu patu bru bli tiket kol 7.45 pm . smtare tggu tuu kiteorg pegy ronda satu mid ;) jalan jalan jalan kaki FIQAH penat . HAHA then die beli seliper patu terus kn lagi perjalan kami :) then dahh tepat kol 7.45 kami ponn masok ke cinema tuu . masok jee terus duduk and focus . HAHA not bad lahh cerite die tapi nak sampai ke mid tuu . mcm2 dugaah ! HAHAHAHHAA kelakar giler !